איך לבחור חברת שליחויות מתאימה לעסק שלכם?

איך לבחור חברת משלוח מתאימה עבורכם

בחירת חברות שליחויות שמתאימה לכם – יכולה להשפיע משמעותית על העסק שלכם. אם יש לכם עסק – חנות אינטרנטית, או אפילו פיזית, יש להניח שאתם זקוקים מדי פעם לשירות משלוחים. בישראל פועלות כיום מספר חברות גדולות ועוד הרבה חברות קטנות יותר. מה הדברים שחשוב לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים בחברה שתעבוד איתכם?

ראשית, באופן כללי, חשוב לבדוק ולהשוות בין כמה חברות שליחויות לפני שבוחרים בחברה אחת. זה יכול לעזור לך לבחון את האפשרויות ולבחון את המוצע הטוב ביותר עבורך ועבור העסק שלך. אלו לטעמנו הנקודות החשובות שיש לבדוק:

1. אמינות: ודא כי החברה לשליחויות שבחרת בה ידועה בשוק כחברה אמינה ומהימנה. תוכל לבדוק זאת על ידי קריאת ביקורות ובדיקת דירוגים של החברה באינטרנט. גם אם החברה חדשה, תוכל לבדוק את רקעה ותעריפים שלה. כמובן שלדירוגים של חברות ותיקות יש משמעות רבה יותר – שכן אלו מבוססים על הניסיון.

2. תחום הפעילות: ודא כי החברה מספקת את סוג השירותים שאתה זקוק להם. חלק מהחברות מתמחות במשלוחים לעסקים בעוד חברות אחרות מתמחות במשלוחים לצרכן הסופי. תוודא שהחברה מספקת את השירותים שתעניין אותך, כמו שליחויות בארץ או בינלאומיות, משלוחים מהירים או רגילים וכדומה.

3. תקנות והגבלות: קרא את התקנות וההגבלות של החברה בקפידה. תוכל למצוא מידע על תנאי המשלוח, זמני האספקה, תהליכי הביצוע וכללי החברה. לדוגמה – כמה ימים מחזיקה את החברה את המשלוח עבור הלקוח שלך לפני שהיא מחזירה אותו לשולח. וכמו כן – מה מדיניות ההחזרה? חברת UPS למשל מחייבת אתכם בעלות משלוח נוספת גם על החזרת המוצר ויש להניח שהיא לא היחידה. במקרה כזה, אתם תשאו בתשלום של כפל משלוח, אלא אם תפילו את העלות על הלקוח שלכם – מה שיכול ליצור תגובת שרשרת של התרעמות עליכם. ודא כי התנאים הם הוגנים ושהם עונים על הציפיות שלך ושל העסק שלך.

4. ביצוע ושירות לקוחות: ודא כי החברה מספקת שירות לקוחות מקצועי ויעיל. התקשורת והתמיכה שלהם צריכות להיות יעילות ומקצועיות – גם מולכם וגם מול הלקוח. תוכל לבדוק זאת על ידי קריאת ביקורות וחוות דעת של לקוחות קיימים. השאלות שלך צריכות לקבל תשובה מהירה ומקצועית על ידי צוות התמיכה.

5. מעקב משלוחים: מתכתב עם הסעיף הקודם ולא פחות חשוב. האם הלקוח וגם אתם יכולים לעקוב בנוחיות אחרי החבילה? זה פיצ'ר שמרגיע מאוד את הצדדים וגם יכול למנוע אי הבנות בסוף התהליך.

5. מחירים: חשוב לבדוק את מחירי השירותים של החברה בהשוואה לחברות אחרות בשוק. עליך לוודא שהמחירים הם הוגנים ושהם מתאימים לתקציב שלך. כמו כן, חשוב לוודא שאין תוספות נסתרות כמו עמלות נוספות או עלויות טמונות. זהו סעיף שאין לזלזל בו, אבל מיקמנו אותו אחרון, כי לטעמנו הוא חשוב פחות מהסעיפים הקודמים. הלקוח ישלם עוד כמה שקלים מבלי להתלונן, אם השירות יהיה מעולה.

 

Updated: 4 ביולי 2023 —

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *