איך להכנס לאדמין – כאשר יש שגיאה קריטית

שגיאה קריטית מעידה לעתים קרובות על תוסף בעייתי. כיצד ניתן בכל זאת להכנס לאתר ולפאנל הניהול ולתקן? יש פתרון די פשוטהדרך המהירה להכנס לפאנל הניהול של וורדפרס ולבצע משם התיקון – כרוך בשינוי שם תיקיית הפלאגינים – Plugins.

לצורך זה נדרשת כמובן גישה לקבצי האתר – דרך ה-ftp או דרך השרת המארח.

נכנסים לאתר ותחת content לוחצים כפתור עכבר ימני על plugins, עושים שינוי שם או rename ומחליפים את השם – נניח ל-plugins.bk

לאחר שנכנסים לפאנל הניהול בהצלחה – מחזירים את שם התיקיה למקור – plugins.

כעת כאשר נכנסים לתוספים בפאנל הניהול – תוכלו לראות שכולם אינם פעילים. ניתן להפעיל אותם אחד אחד ולראות בדיוק מהו התוסף הבעייתי.

לחלופין – אם ידוע לכם מראש מהו התוסף הבעייתי, ניתן פשוט למחוק אותו ולחזור לעבודה תקינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *