בניית אתר אינטרנט לעסק – מה החלופות הקיימות

בניית אתר אינטרנט לעסק

בניית אתר אינטרנט לעסק היא תוספת חיונית לעסק קיים וגם לעסק חדש. אתר אינטרנט, כמו עמוד פייסבוק, הוא המקום לספר על העסק שלכם ולמשוך לקוחות. אבל להבדיל מעמוד הפייסבוק, תוכלו לפרט בצורה מסודרת יותר ולספר את הסיפור שלכם, וגם לאסוף לידים או למכור מוצרים.

בניית אתר אינטרנט לעסק – בחירת החלופה

קיימות מספר אפשרויות לבניית אתרי אינטרנט לעסקים, לכל אחת כמובן יש יתרונות וחסרונות ובחירת החלופה המתאימה תלויה כמובן גם במטרה שלשמה תירצו להקים את האתר. הנה כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר וגם ההמלצות שלנו. הטור נכתב באדיבות אנשי הוצאת מיל, אשר מתמחים בהקמת אתרים, אירוח וכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט:

1. *Wix*:
חברת Wix  הישראלית הקימה את אחת הפלטפורמות הפופולריות לבניית אתרים. היא מציעה כלים פשוטים לשימוש ומגוון רחב של תבניות ותכונות. הפלטפורמה מתאימה בעיקר למשתמשים לא מתקדמים ויכולה לשרת גם כאלה ללא ניסיון קודם בתכנות ובהקמת אתרים. ניתן לאחר את האתר בדומיין עצמאי משלכם, או להתארח בוויקס. לטעמנו, לא מתאים לאתרים מתקדמים ומורבבים יותר.

2. *Shopify*:
אם העסק שלך מתמקד במכירת מוצרים, Shopify היא אחת מהפלטפורמות הפופולריות וגם הטובות ביותר לבניית חנות מקוונת. היא מציעה גם כלים לניהול המלאי, ההזמנות, והתשלומים. יחד עם זאת, כדי להתחיל למכור בשופיפיי, תצטרכו לרוב לשלם בנפרד על אירוח וגם על סליקה. מתאים מאוד למי שרוצה לנסות את מזלו למשל בדרופשיפינג.

3. *ג'ומלה ומערכות ניהול תוכן אחרות (CMS)*:
ישנן גם מערכות ניהול תוכן אחרות כמו Joomla ו-Drupal שמספקות אפשרויות דמויות ובניית אתרים מתקדמת, אך הן דורשות יותר ידע טכני. בנוסף, למערכות אלה יש פחות אפשרויות של תבניות, תוספים וכו' ובנוסף הן מורכבות יותר גם לניהול שוטף על ידי בעל האתר.

4. *מפתח ובונה אתר מותאם אישית*:
תמיד ישנה אפשרות לפנות למתכנת או בונה אתרים שיבנה לכם מערכת משלכם. מפתח או צוות פיתוח, יידעו לבנות עבורכם אתר מותאם אישית, המתאים בדיוק לצרכי העסק שלך. זה עשוי להיות הפתרון הטוב ביותר אם יש לכם דרישות מיוחדות או צפי צמיחה מהירה. כמובן שהעלות תהיה לרוב גבוהה יותר, אלא אם אתם מעוניינים באתר תדמיתי פשוט.

5. **WordPress**:
וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר והיא גם הבחירה שלנו במרבית המקרים. המערכת מספקת גם כלי לבניית אתרים. ניתן לארח אתרים גם תחת וורדפרס, אבל עדיף כמובן לטעמנו תמיד להשקיע עוד כמה שקלים בדומיין ואירוח נפרד. יתרונותיה של וורדפרס כוללים קוד פתוח, גמישות רבה, ואפשרות להרחבה באמצעות פלאגינים וערכות עיצוב רבים מאוד, שמעניקים לכם אפשרויות רבות. המערכת מתאימה גם לאתר תוכן תדמיתי, גם לקבלת לידים וגם למכירת מוצרים.

לסיכום, בחירת הפתרון הנכון עבורכם תלויה בצרכי העסק שלך, ביכולות הטכניות שלך, ובתקציב שיש לך לרכוש או להשקיע בבניית האתר. ברוב המקרים, הבחירה הנכונה לטעמנו תהיה וורדפרס. לקבלת הצעה או לרכישת חבילה מוזלת להקמת אתר וורדפרס על ידי מומחי הוצאת מיל – כנסו לקישור – הקמת אתר וורדפרס באתר המרצים פרופיל-יו, מקבוצת הוצאת מיל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *