תיירות ונופש בישראל

טייל: אתר פרטי יפה ומושקע הכולל מידע על מבחר אתרים בעולם ובישראל, טיפים ועיצות בטיחותיות לנושאים כמו מחלת גבהים, צלילות וכו' ומידע רב על טיסות – מרחקים, שעות ותעריפים ליעדים שונים.

טיולי: אתר יפהפה של יוחאי כורם, המציע מבחר גדול של מסלולי טיולי ברחבי הארץ. האתר מאפשר ניווט נוח על מפה ולבחור טיול בדיוק בנקודה שתרצו.

רשות הטבע והגנים: אתר מושקע של הרשות, הכולל מנוע חיפוש נוח לבחירת טיולים בארץ, לפי איזור גיאוגרפי, קהל היעד ודרגת קושי.

טיולי לילה: באתר של הספר טיולי לילה, אפשר לרכוש את הספר. באתר ניתן גם לקרוא על חלק מהטיולים המופיעים בספר: מסלול בחוף הים, בעיר או בשמורת טבע. בין האתרים בספר: ירושלים, עכו העתיקה, נחל חוורים, חוף דור, טיילת הירדן ועוד.

טיולי אופניים: מדור מסלולי האופניים של אתר הרים. במדור למעלה מ- 300 הצעות לטיולי אופניים ברחבי הארץ, בדרגות קושי שונות. גן עדן לרוכבים.

אתרים וטיולים בארץ: רשימה מקיפה באתר סנונית, של טיולים בארץ, רשימת שמורות טבע וגנים לאומיים, חורשות, אכסניות, מרכזי מידע ועוד. החסרון היחיד הוא המבנה היבש והלא מזמין של הדף. אבל, מי שיתאמץ, יקבל מידע מעניין.

טיולי יקבים ויין: מפת היקבים של ישראל כוללת עשרות יקבים ברחבי הארץ ומאפשר לתכנן טיול של ביקור בכרמים ויקבים, טעימה ורכישת יין. באתר ישנה אפשרות להדפיס את המפה, או להזמין מפה לביתכם.    

ארקיע: טיסות לאילת וטיסות פנים ליעדים אחרים בארץ. לא חייבים לטייל עם רכב. באתר ניתן לקרוא על לוח הטיסות לבצע הזמנה אונליין של טיסות ואפילו של נופש בארץ

ישראייר: גם המתחרה מציעה לוח טיסות ואפשרות להזמין טיסה לאילת, חבילות נופש לאילת או ליעדים אחרים.

טיולי המלך דוד: אתר פרטי של מורה הדרך דוד מזה, הכולל רקע כללי על ישראל וכן קישורים לדפים באנגלית ובסינית – השפות האחרות שבהן שולט מזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *