איך לשלם פחות על הכבלים

חסכון בעלות הכבלים

חסכון בעלות הכבלים

המחיר שאנחנו משלמים בישראל על המנוי לכבלים או ללוין של יס – הוא מהגבוהים בעולם. עבור חבילת בסיס משלמים למעלה מ- 2,000 שקלים בשנה. אבל, יש כמה דרכים לשלם הרבה פחות. הנה העיצות והקישורים שיוזילו לכם את הטלויזיה

דרך ראשונה למי שמוכן לוותר על חלק מהשידורים, הוא להתנתק ולצפות במה שאפשר לקבל היום באתרי האינטרנט הגדולים של ישראל. תופתעו, אבל חלק גדול מהשידורים זמינים כיום ברשת – און ליין וגם אחר כך – בשיטת ה- vod. בנענע 10 – תוכלו לראות את שידורי ערוץ 10. ב- ynet אפשר למצוא את שידורי רשת, מאקו מציע את שידורי קשת ואת שידורי yes אפשר לתפוס בפורטל וואלה. אפילו את ערוץ הספורט אפשר לתפוס חלקית באתר הערוץ.

ממיר דיגיטלי לערוצי הבסיס: בעלות חד פעמית של מאות שקלים בודדים – תלוי בדגם, תוכלו לרכוש בכל מקום כמעט, את הממיר הדיגיטלי המאפשר לצפות בערוצי הבסיס ללא תשלום נוסף (למעט אגרת רשות השידור כמובן). מדובר בחבילה מצומצמת של 5 ערוצים: 1,2,10,33 וערוץ הכנסת.

צפיה באלפי ערוצי לווין וכבלים במחשב

הדבר הבא שכבר מוצע לרכישה ברשת הוא שירות צפיה של ערוצי לויין מרחבי העולם, חלקם גם באיכות שידור HD, כולל הערוצים הישראלים. הנה התוכנות המומלצות, שימו לב, שברובם מדובר בעלות חד פעמית – בגובה של דמי מנוי בגובה של חודש בלבד.

לווין ישיר – צפיה של אלפי ערוצי לווין מרחבי העולם על מסך המחשב שלכם, כולל 165 ערוצים מישראל! החבילה היא כרגע במחיר של 49.95 דולר בלבד – כלומר, פחות מ- 200 שקל – תשלום חד פעמי!

ערוצי הכבלים והלווין אצלך במחשב

ערוצי הכבלים והלווין אצלך במחשב

tv in pc
עוד שירות שכולל 2,250 ערוצים מרחבי העולם, כולל מישראל. כרגע מוצע במחיר של 44.50 דולר

2250 ערוצי טלויזיה במחשב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *