איך לשמור על טריות לחם לאורך זמן

איך להפשיר לחם קפוא? איך לשמור פיתות טריות?  או איך לשמור על טריות בורקסים? בין אם אתם נערכים לחג הפסח ובין אתם רוצים להנות מהבייגלה שקניתם בעיר העתיקה במשך מספר שבועות, יש מספר כללים פשוטים שיעזרו לכם לאכול לחם טרי לאורך זמן. מדריך הפשרת לחם קפוא

אין כמו לחם טרי או מאפים אחרים. אבל, איך לשמור על טריות בורקסים? איך לשמור פיתות טריות כל השבוע ואיך שומרים על טריות לחם שנרכש ביום א', גם ביום ג'? שלא לדבר על לחמניות שרכשנו ביום ה' ורוצים לשלוח אותן עם הילדים לבית הספר ביום א'.

יש כמה כללים פשוטים שיעזרו לכם, גם אם אתם לא גרים במאפיה, או לא מעוניינים לרכוש בכל יום לחם טרי. כפי שכבר נחשתם, הדבר כולל הקפאה של המאפים ויותר חשוב אחר כך – הפשרת לחם קפוא או מאפה אחר בצורה הנכונה. אז – איך להפשיר לחם קפוא? איך להפשיר פיתה? הנה התשובות.איך להפשיר לחם קפוא

 

1. להקפיא לחם טרי: אם אתם מחכים יומיים ורק אז מועילים להקפיא את הפיתות בפריזר, דעו שאין מעשה קסמים. כאשר הפיתה מופשרת, היא תחזור למצבה הקודם – כלומר, לחם בן יומיים ולא פיתה טריה.

2. שמירה בתוך שקית או כלי אטום: אם אתם לא אוהבים את הלחם שלכם עם טעם לוואי של ירקות קפואים או סתם ניחוח פריזר, חשוב מאוד שהשמירה תהיה בתוך כלי או שקית אטומה. ממילא הבית מלא בשקיות ניילון מהסופר, אז אל תחסכו – עיטפו את הלחם בשתיים או אפילו 3 שקיות ניילון וקישרו היטב.

3. הפשרת לחם קפוא: ניתן לבצע את ההפשרה בשתי שיטות. האחת היא להוציא את הפיתה או הלחם כמה שעות מראש ופשוט לתת לו להפשיר באופן טבעי. אם אתם לא ממהרים, זו שיטה מצויינת.

הדרך השניה גם שפופולרית מאוד למשל במקרה של הפשרת פיתה, טובה גם היא – הפשרה במיקרו. אבל שימו לב – כאן יש פטנט שלא מוכר לרבים – כדי לשמור על הטריות, יש לעטוף את הלחם בתוך מגבת ולהכניס את כל החבילה לתוך המיקרו. רצוי גם להפוך את הלחם באמצע התהליך. העיטוף במגבת מסייע מאוד להפשרה.

בתיאבון

תגובה אחת

הוסיפו תגובה
  1. אם כך- הדרך היחידה לשמור על טריות הלחם היא להקפיא אותו????
    על איזו קופסה ללחם אתם ממליצים? ממה היא צריכה להיות עשויה?
    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *