דיאטה והפחתת משקל

השמנת יתר היא אחת המכות של העולם המודרני. כולנו משלמים את המחיר על ג'אנק פוד, עבודה מול המחשב, רביצה מול הטלויזיה ושימוש ברכב לכל תזוזה קטנה. מסיבה זו, תעשיית הדיאטות וההרזיה, מגלגלות מיליאירדי דולרים, כאשר גם בישראל שומנים הם עסק מצויין.

הנה מדריכים אשר יעשו לכם סדר בנוגע לדיאטות השונות ויעזרו לכם לבחור בדרך הנוחה לכם להשלת הקילוגרמים המיותרים

מדריך והשוואת דיאטות: האתר האמריקאי המצויין health.com מחזיק במדור דיאטה והפחתת משקל מעולה, אשר מהווה מדריך מקיף וכולל גם מנוע השוואה מעניין. במנוע תוכלו לסמן עד 3 דיאטות פופולריות במקביל, ולקבל רשימה המשווה בין הדיאטות – כך שתוכלו לבחור את זו המתאימה לכם יותר.

מירי בלקין – קבוצות תמיכה בהרזיה: בלקין שהפכה לגורו של הרזיה בישראל, מחזיקה באתר אינטרנט מקיף הכולל עיצות וטיפים רבים. בין היתר, תוכלו למצוא מידע בעמוד השאלות והתשובות באתר

דיאטה חכמה: אתר קטן וחביב, הכולל הסברים על העקרונות של מספר דיאטות, כגון דיאטת לחם, דיאטת כרוב ודיאטות פופולריות נוספות, וכן מספר טיפים על שמירת המוטיבציה במהלך הדיאטה, גיוון, תחליפים דיאטטיים וכו'.

רזה: האתר מכנה את עצמו הערוץ לתזונה נכונה ולדיאטה. באתר תוכלו לקרוא על אבות המזון, על מוצרי חלב, שומנים ושמנים, על תחליפי מזון בריאים, צירופי מזון, רשימת מזונות רעילים ותזונה נכונה באופן כללי.

 שומרי משקל: האתר של שומרי משקל כולל מידע רב ושימושי, כולל מתכונים, רשימה של הקבוצות ברחבי הארץ, הסבר על שיטת הנקודות ופורומים.

מונה קלוריות: צעד חשוב בדרך לדיאטה הוא לדעת מה הערך הקלורי של המזון שאנחנו מכינים לפה. האתר הנוכחי הוא אתר בריטי, שכולל את כל מה שיכול לעניין אתכם בנוגע לקלוריות: כמה קלוריות יש בתפוח, כמה קלוריות עליכם לצרוך ביום, על פי מינכם, גילכם ומשקלכם. כתבות על פרמידת המזון, כמה קלוריות תשרפו בפעילות גופנית, מתכונים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *