השכרת רכב בישראל

השכרת רכב לחודש מול השכרת רכב לכמה שעות

השכרת רכב לחודש ולהבדיל, השכרת רכב לכמה שעות – ולא על ידי תיירים, הפכה לאחרונה לנפוצה. רבים – בעיקר צעירים, אבל לא רק, הפנימו שבמקרים רבים זול יותר ובוודאי נוח יותר להתנייע במוניות ובתחבורה ציבורית ולשכור רכב רק על פי הצורך – לפגישה מחוץ לעיר, לטיול בסוף השבוע וכו'. איך עושים זאת וכמה משלמים?

חברות השכרת רכב לכמה שעות

אם אתם קוראים – כנראה שאתם מכירים את התופעה. אתם מחפשים סוכנות השכרת רכב בתל אביב, אולי השכרת רכב בירושלים, בבני ברק או בחיפה. אבל בכל מקרה – אתם זקוקים לרכב רק להיום – לצורך פגישה או נסיעה חד פעמית מחוץ לעיר.

מי שמובילה את המהלך של השכרת רכב לכמה שעות – לפחות בהכרת השירות לציבור, היא חברת car2go שמחזיקה היום רכבים בנקודות קבועות ברחבי תל אביב ולאחרונה יצאה גם לרעננה, עם תוכנית להתרחבות נוספת. הרעיון פשוט – צריך לקחת ולהחזיר את המכונית לנקודה והתשלום לפי שעה, בתוספת עלות הדלק כמובן. אם אתם צריכים לסוע למקום שיאלץ אתכם שימוש במוניות, ייתכן שהעלות לא תהיה כבדה מדי, כאשר כיום בחלק מהחברות דמי השכירות  נמוכים מ-20 שקל לשעה. בנוסף, בוודאי שגם לנוחות יש שווי..

בנוסף לזו, יש מספר חברות השכרה נוספות שהפנימו את הטרנד וגם הם מאפשרים השכרת רכב בארץ על בסיס שעתי.

הנה כמה מהחברות הבולטות:

car2go – בעיקר בתל אביב

סאן קר – רשת השכרת רכב קטנה, שמאפשרת השכרה לפי שעות וגם לימים. נקודות איסוף או החזרת רכב בתל אביב, יפו, נתניה וחיפה.

בסט קר – עוד רשת קטנה יחסית שמשכירה רכבים לפי שעות, ימים או שבועות. הרשת משכירה רכבים בתל אביב, במודיעין, בביתר עלית בירושלים וגם בנתב"ג.

השכרת רכב ליום

האחות הגדולה של השכרת רכב לפי שעה, הינה השכרת רכב ליום שלם. בדיוק כמו בתשלום לחניה – לעתים מעל מספר מסויים של שעות, עדיף וזול יותר כבר לעבור ממסלול השכרת רכב לפי שעה, למסלול השכרת רכב ליום שלם. החברות שהושכרו בסעיף הקודם משכירות רכב בארץ גם ליום שלם ובנוסף, גם חלק גדול מחברות ההשכרה הגדולות והמובילות כמו אלדן, שלמה סיקסט, הדר, הרץ ואחרות מאפשרות השכרת רכב ליום.

השכרת רכב לשבוע או השכרת רכב לחודש

גם אם אתם זקוקים לרכב לתקופה קצובה – שבוע, חודש או אפילו מספר חודשים, רצוי לשקול השכרת רכב, אם מדובר בפעילות חד פעמית. השכרת רכב קטן כדוגמת יונדאי גטס, לשבוע, יכולה לעלות בסביבות 1100-1200 שקל ואילו השכרת רכב בארץ לחודש – אותה גטס – תעלה כ-3100-3400 שקל.השכרת רכב לחודש מול השכרת רכב לכמה שעות

במקרה של השכרת רכב גדול יותר, כדוגמת מיצובישי לנסר, דמי השכרת רכב לשבוע ינועו סביב 1600-1800 שקל ודמי השכרת רכב לחודש – 3,600-4,000 שקל.

השכרת רכב בארץ למספר ימים

חשוב לעקוב אחרי מבצעים בעיתונות וברשת האינטרנט. מדי פעם מציעות חברות דילים ספציפיים שיכולים להוזיל לכם את העלות. במיוחד קל למצוא דילים בתקופה שאינה תקופת תיירות מובהקת ובה חברות ההשכרה נותרות עם מלאי מכוניות גדול בחניון. במקרים כאלה, ניתן למצוא חבילות ל-3 או 4 ימים במחיר של קצת יותר מ-100 שקלים ליום, מה שיאפשר לכם לסוע לטיול בארץ במחיר סביר.

הנה כמה קישורים:

תגובה אחת

הוסיפו תגובה
  1. השכרת רכב

    מוסיף המלצה על חברה בשם 'אוטו שי', שנעזרתי בשירותיה יותר מפעם אחת. אפילו הגדלתי לעשות וצירפתי לינק, לכל המעוניין.

    לענייננו: השכרת רכב היא משהו שאני בהחלט מאמין בהצלחתו. אמנם יש ברשותי רכב מסוג יונדאי גטס, אבל ההחלטה שלי ועם אשתי הייתה שלצורך שימורו לא ניסע איתו למרחקים ארוכים. הנסיעות שלנו, כולן, הן במרכז הארץ.

    כשאנחנו יוצאים לטיול, בין אם המדובר הוא באילת ובין אם המדובר הוא בצימר הקצה הצפוני של המדינה, אנחנו לא סומכים על הרכב שלנו. תרחישי הזוועה של הרכב תקוע באמצע המדבר מדירים שינה מעינינו..

    בהקשר הזה, השכרת רכב מוכיחה את עצמה עבורנו. אנחנו מקבלים אוטו במצב מצויין ובמחיר סביר בהחלט, שמאפשר לנו לגמוע את הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *